Priser for salgsarbejde
Vi giver dig adgang til nye kundeemner gennem en kvalificeret mødeopsætning. Få salgsmøder lagt direkte i din kalender og få adgang til den rigtige beslutningstager.
Markedskontakt
Pris kr. 5.000 ekskl. moms pr. arbejdsdag*
Vi kontakter dine potentielle kunder med henblik på etablering af salgsmøder. Derigennem frembringer vi vigtig viden om det marked, dine kunder befinder sig på, uanset om det er i Danmark eller på eksportmarkederne.
Vores salgskonsulent varetager alle forhold omkring projektet og arbejder som din virksomheds forlængede salgsarm.
Indhold
Salgskonsulentens opgaver er blandt andet:
- Kontakt til kundeemner via professionelt ringesystem.
- Fremsendelse af relevante salgsmaterialer.
- Etablering af møder.
- Fremsendelse af mødeindkaldelser.
- Baggrundsinformation til den pågældende sælger.
- E-mailnotifikation til kunden dagen før mødet.
- Flytning af møder efter behov.
- Kategorisering af emner efter relevans og interesse.
- Prioritering af indsatsen i forhold til genopkald.
- Indsamling af markedsinformationer fra sælger.
- Inddatering af informationer i database/CRM.
- Løbende dialog med sælger omkring markedsrespons og kundeforhold.
- Anbefalinger baseret på oparbejdet markedsviden.
- Overvågning af e-mail og behandling af korrespondance.
- Håndtering af forespørgsler i samarbejde med sælger.
- Opfølgning på salgsprocessen i samarbejde med sælger.
- Generering af nye leads fra aktuelle medier.
- Kortfattede, månedlige rapporter ved længerevarende projekter (excel).
- Databaseudtræk ved projektets afslutning (excel).
Andet
* Prisen forudsætter samtidigt køb af projektopstart.
* En arbejdsdag regnes som 7 timer.
* Minimum køb er en ½ arbejdsdag pr. uge i 3 måneder
Har du andre behov og ønsker til markedskontakten, udarbejder vi naturligvis gerne et skræddersyet tilbud.
Projektopstart
Pris kr. 12.000 ekskl. moms
En grundig forberedelse af dit salgsprojekt giver de bedste salgsresultater.
Indhold
Vi afholder et projektopstartsmøde à 2 timers varighed på vores kontor i Aarhus. I projektopstarten indgår:
- Grundigt interview af dig omkring din motivation og forventninger til resultaterne for projektet.
- Beskrivelse af den kundeværdi du ønsker kommunikeret til markedet.
- Fastlæggelse af målgruppe, fx geografiske områder, brancher, virksomheder, personer.
- Udarbejdelse af ringeliste baseret på en professionel database* og din kontaktliste.
- Gennemgang af IT-infrastruktur, fx e-mail, kalender, kommunikation, GDPR.
- Beskrivelse af op til 5 kvalitative spørgsmål, som skal indgå.
- Udarbejdelse af manuskript og udvælgelse af relevante referencer og cases.
Andet
* Prisen inkluderer udtræk af danske virksomheder.
Har du andre behov og ønsker til indholdet i en projektopstart, udarbejder vi naturligvis gerne et skræddersyet tilbud.