Kunderelationsstyring - lad os holde styr på dine kundedata og få mere ud af dit salgsarbejde

Styring af kunderelationer

Lad InDuet holde styr på dine kundedata og få mere tid til salgsarbejdet. Ring dine informationer ind mellem salgsmøderne, få professionel sparring og kom hurtigt videre – uden at data går tabt.

Hvad opnår du

  • Mere effektivitet i salget.
  • Forstærket fokus på dit næste møde.
  • CRM systemet er altid opdateret.
  • Løbende sparring fra os med henblik på styrkelse af dine salgsmøder.
  • Hvis du vælger selv at indtaste informationerne, hjælper vi også gerne.

Hvilke fordele er der

  • Salgsarbejdet glider nemmere, når du ikke bruger tid på CRM opdateringer.
  • Ensartet registrering af oplysninger og dermed brugbar rapportering.
  • Bedre og mere udbytte af data.

Du får kun udbytte af dit CRM system, hvis der er tilstrækkeligt med data

Vi antager sikkert ikke for meget, hvis vi påstår, at de fleste med et CRM system har et ønske om et bruge det mere aktivt. Det kræver dog først og fremmest en god mængde data. 

Begrænsede tidsressourcer er ofte en af forklaringerne på, at den daglige opdatering/indtastning af data ikke sker i den nødvendige grad. Og derfor mister systemet desværre sin værdi. 

InDuets salgssupport har til formål at sikre registrering af relevante data, således at sælgere og ledere får nytte af CRM systemet. 

Salgssupporten er kun et opkald væk

I en travl hverdag med mange salgsmøder kan opdatering af CRM systemet nemt blive nedprioriteret. 

Vores salgssupport hjælper med at sikre den værdifulde viden. I praksis fungerer det således: 

  • Sælgeren ringer til vores salgssupport, som indtaster mødeinformationerne direkte i jeres CRM system.
  • Vi kontakter også sælgeren for indsamling af evt. manglende indrapportering.
  • I den løbende dialog stiller vi kvalificerende** spørgsmål til salgsarbejdet.
  • Vi yder teknisk level 1 support til sælgere, der også selv arbejder i CRM systemet.
  • Salgssupporten er åben inden for InDuets normale åbningstid og varetages på dansk, engelsk eller tysk.
  • Der sker løbende rapportering til sælger/salgschef efter behov og aftale.
  • Og meget mere...

Projektopstart

Inden vi søsætter dit projekt, gennemfører vi et tilbundsgående interview af dig. Det danner grundlaget for en detaljeret projektbeskrivelse og klæder os godt på til at være din forlængede salgsarm.  

Opstarten indeholder bl.a.: 

  • Et dagsmøde med afklaring af alle forhold omkring jeres projekt.
  • En fælles gennemgang af jeres nuværende CRM system og ønsker til brugen.
  • Præsentation af jeres sælgere og deres forskellige behov for support.
  • Grundlag for opsætning af IT-infrastruktur og arbejdsprocesser.
  • Rapporteringsrutiner fastlægges.
  • Præsentation til sælgere (2 timers varighed, afholdelse i DK).
  • Og meget mere...

Se også vores produktblad for en printvenlig version.