Ledige jobs

InDuet ApS er en strategisk og operationel salgspartner for virksomheder i industrien. Vi er et mindre team, der vægter faglighed og resultater højt – og i lige så udpræget grad arbejdsglæde og samarbejde.

Administrativ medhjælp og blæksprutte til konsulentvirksomhed i Aarhus

InDuet ApS er en strategisk og operationel salgspartner for virksomheder inden for industrien. Vi er et team på seks personer, der vægter faglighed og resultater højt – og i lige så udpræget grad arbejdsglæde og samarbejde.

Vi søger en medhjælp, som har erfaring med løsning af administrative opgaver i et kontormiljø og som er vant til at tage fat i de opgaver, der sikrer en stabil drift og udvikling. Du kommer til at støtte dine kolleger i løsning af deres mange kundeopgaver og du vil ligeledes assistere direktøren.

I starten er der tale om et administrativt job på 5-10 timer om ugen med potentiale til både et større ansvar og øget arbejdsomfang.

Dine vigtigste opgaver

  • Forestå bogføring, lønafregning, månedsafslutning
  • Opdatere ressourceplaner og generering af rapporter og statistikker
  • Vedligehold og beskrivelse af administrative arbejdsprocesser
  • Kvalificere emner i kundedatabase i samarbejde med kolleger
  • Assistere direktør i løsning af opgaver med fx advokat og revisor
  • Støtte kolleger i løsning af forskellige kundeopgaver
  • Løse forefaldne opgaver på kontoret samt indkøb

Din baggrund

  • Du har en kontoruddannelse bag dig og gerne relevante efteruddannelser
  • Du har mindst 5 års praktisk erfaring fra et kontormiljø
  • Du har meget gode IT-kundskaber
  • Du behersker dansk, engelsk og gerne tysk i skrift og tale

 Arbejdsglæde og udvikling er vigtig både for dig og os

 

Vores udgangspunkt er, at man skal lære, så længe man lever – også i rollen som medhjælper. Vi sætter dig grundigt ind i opgaverne og sparrer med dig om det daglige arbejde, så du har de bedste forudsætninger for at løse den konkrete opgave.

Du er en der:

  • Arbejder struktureret og grundigt med dine opgaver, som bliver løst til aftalt tid
  • Lytter aktivt til andre, og byder ind med dine meninger og bidrag
  • Arbejder selvstændigt men også nyder den sociale kontakt med andre
 Er det noget for dig?
Kontakt adm. direktør John O. Mortensen, tlf. 51 95 50 83, jom@induet.dk for yderligere oplysninger eller send relevant materiale på mail.
 

Konsulent med flair for salg og teknisk indsigt fra industrien

Vil du hjælpe danske industrivirksomheder med at optimere deres salg?  Har du lyst til at være en del af et konsulenthus med base i Aarhus – og med kunder over hele landet? Kan du se dig selv i en virksomhed, hvor du bliver udfordret hver dag – og hvor du udvikler dig både personligt og fagligt? Så kunne det meget vel være dig, som bliver den næste medarbejder hos InDuet ApS.

Du er måske:

  • Tekniker med administrativ erfaring fra industrien.
  • Håndværker med værkførererfaring, som kender og forstår rollen og udfordringerne som bindeled mellem ledelse, produktion og kunder.
  • Kommercielt uddannet med indkøbs- eller salgserfaring fra industrisegmentet.

Dine vigtigste opgaver bliver:

  • At være en del af vores team, der arbejder med ydelsen ”salgsarbejde”.
  • At hjælpe vores kunder med at udvikle deres salg og kunderelationer.
  • At repræsentere vores kunder i forbindelse med salg af deres produkter.
  • At sælge InDuets ydelser til beslutningstagere i danske industrivirksomheder.

Du får:

  • Mulighed for faglig udvikling. Har du den rigtige personlighed, skal vi nok sørge for, at du får de nødvendige faglige kompetencer, der hjælper dig til succes i jobbet.
  • Frihed under ansvar – og vi mener det.
  • Et uhøjtideligt arbejdsmiljø hvor der er plads til både ambitioner, faglighed og humor.
  • En plads på vores kontor i Aarhus, en ansættelse på fuld tid og med fast løn.

Vi forventer, at du:

  • Er interesseret i og har respekt for fagligheder i industriens afkroge.
  • Kan lytte og omsætte det du hører til handlinger, der gør det bedst muligt for vores kunder.
  • Er en holdspiller, der både kan aflevere og afslutte.
  • At du byder ind, med det du kan og vil og tager medansvar for InDuets positive udvikling.
  • Er systematisk og løser rutineopgaver med interesse og pligtopfyldenhed.
  • Udviser vedholdenhed og kan arbejde selvstændigt.

Vi er:

  • Et konsulenthus i vækst og med potentiale for udvikling.
  • En virksomhed med en flad struktur, hvor tillid og faglighed går hånd i hånd og trives i en kultur, hvor vi gerne må begå fejl – når bare vi lærer af dem.
  • Baseret på faglighed, der både er vores råstof og vigtigste ressource.
  • En organisation hvor et højt drive er et must, men hvor det aldrig må tilsidesætte vores fællesskab.

Lyder det interessant, så hører vi gerne fra dig!

Vil du høre mere om jobbet, så kontakt partner Anja Søgaard Olsen på tlf. 7196 0175. Send din ansøgning, CV og relevante bilag til ao@induet.dk Forventet opstart efter sommerferien, men vi venter naturligvis gerne på den rigtige kandidat.