Ledige jobs

InDuet ApS er en strategisk og operationel salgspartner for virksomheder i industrien. Vi er et mindre team, der vægter faglighed og resultater højt – og i lige så udpræget grad arbejdsglæde og samarbejde.

Vi har ingen ledige stillinger i øjeblikket 

Men tak for din interesse.

Vi forventer ny rekruttering i løbet af efteråret 2021. 

Du er velkommen til at følge os på LinkedIn, hvor kommende stillingsopslag bliver delt.

Administrativ medhjælp og blæksprutte til konsulentvirksomhed i Aarhus

InDuet ApS er en strategisk og operationel salgspartner for virksomheder inden for industrien. Vi er et team på seks personer, der vægter faglighed og resultater højt – og i lige så udpræget grad arbejdsglæde og samarbejde.

Vi søger en medhjælp, som har erfaring med løsning af administrative opgaver i et kontormiljø og som er vant til at tage fat i de opgaver, der sikrer en stabil drift og udvikling. Du kommer til at støtte dine kolleger i løsning af deres mange kundeopgaver og du vil ligeledes assistere direktøren.

I starten er der tale om et administrativt job på 5-10 timer om ugen med potentiale til både et større ansvar og øget arbejdsomfang.

Dine vigtigste opgaver

  • Forestå bogføring, lønafregning, månedsafslutning
  • Opdatere ressourceplaner og generering af rapporter og statistikker
  • Vedligehold og beskrivelse af administrative arbejdsprocesser
  • Kvalificere emner i kundedatabase i samarbejde med kolleger
  • Assistere direktør i løsning af opgaver med fx advokat og revisor
  • Støtte kolleger i løsning af forskellige kundeopgaver
  • Løse forefaldne opgaver på kontoret samt indkøb

Din baggrund

  • Du har en kontoruddannelse bag dig og gerne relevante efteruddannelser
  • Du har mindst 5 års praktisk erfaring fra et kontormiljø
  • Du har meget gode IT-kundskaber
  • Du behersker dansk, engelsk og gerne tysk i skrift og tale

 Arbejdsglæde og udvikling er vigtig både for dig og os

 

Vores udgangspunkt er, at man skal lære, så længe man lever – også i rollen som medhjælper. Vi sætter dig grundigt ind i opgaverne og sparrer med dig om det daglige arbejde, så du har de bedste forudsætninger for at løse den konkrete opgave.

Du er en der:

  • Arbejder struktureret og grundigt med dine opgaver, som bliver løst til aftalt tid
  • Lytter aktivt til andre, og byder ind med dine meninger og bidrag
  • Arbejder selvstændigt men også nyder den sociale kontakt med andre
 Er det noget for dig?
Kontakt adm. direktør John O. Mortensen, tlf. 51 95 50 83, jom@induet.dk for yderligere oplysninger eller send relevant materiale på mail.
 

Konsulent med flair for salg og indsigt i danske tekniske produktionsvirksomheder

Vil du hjælpe danske virksomheder med at udvikle deres salg?  Har du lyst til at være en del af et konsulenthus med base i Aarhus – og med kunder over hele landet? Kan du se dig selv i en virksomhed, hvor du bliver udfordret hver dag – og hvor du udvikler dig både personligt og fagligt? Så kunne det meget vel være dig, som bliver den næste konsulent hos InDuet ApS.

Dine vigtigste opgaver bliver:

  • At løse strategiske såvel som operationelle konsulentopgaver for vores kunder, der overordnet kan beskrives som: Danske tekniske produktionsvirksomheder.
  • At opbygge og pleje eget netværk af kunder, ved at sælge InDuets ydelser til beslutningstagere i danske industrivirksomheder.

Din baggrund kan bygge på:

  • En relevant mellemlang eller lang videregående uddannelse.
  • Erfaring med salgsudvikling fra eget arbejde i en industriel virksomhed enten i Danmark eller i udlandet.
  • Flere års erfaring med træning, undervisning eller konsulentarbejde.

Du får:

  • Mulighed for faglig og personlig udvikling. Har du den rette baggrund og gå-på-mod, skal vi nok sørge for, at du får de nødvendige kompetencer, der hjælper dig til succes i jobbet.
  • Et uhøjtideligt arbejdsmiljø hvor der er plads til både ambitioner, faglighed og humor.
  • En plads på vores kontor i Aarhus, en ansættelse på fuld tid og med fast løn.

Vi forventer, at du:

  • Er interesseret i og har respekt for fagligheder i industriens afkroge.
  • Kan lytte og omsætte det du hører til handlinger, der bidrager til vores kunders udvikling.
  • Er en holdspiller, der både kan aflevere og afslutte.
  • Byder ind til teamet, og tager medansvar for InDuets positive udvikling.
  • Er systematisk og løser rutineopgaver med interesse og pligtopfyldenhed.

Vi er:

  • Et konsulenthus i en positiv udvikling med potentiale til yderligere vækst.
  • En virksomhed med en flad struktur, hvor tillid og faglighed går hånd i hånd og trives i en kultur, hvor vi gerne må begå fejl – når bare vi lærer af dem.
  • Baseret på faglighed, der både er vores råstof og vigtigste ressource.
  • En organisation hvor et højt drive er et must, men hvor det aldrig må tilsidesætte vores fællesskab. 

Lyder det interessant, så hører vi gerne fra dig!

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, men venter naturligvis gerne på den rigtige kandidat. Send en motiveret ansøgning, CV og relevante bilag til ao@induet.dk.  Vil du høre mere om jobbet, så kontakt partner Anja Søgaard Olsen på tlf. 7196 0175.